Tuesday, August 7, 2012

Nazar suyunuzu hazir olsun



Hayırlı akşamlar sevgili dostlarım..Sevdiklerimize veya kendimize zaman zaman nazar değince çeşitli dualar okuruz bazen de duasının etkili olduğuna inandığımız kişilerden bizi okumasını isteriz..

Ağzı dualı kalbi temiz insanın duası şüphesiz çok etkilidr bunun yanısıra kendi ailem için yaptığım bir yöntemi sizinle paylaşmak istiyorum..

Bu yöntemi istediğiniz zaman yapabilirsiniz..

Genelde namazın ardından seccadeden kalkmadan bir kavanoz veya bir şişe suyu önüme alır aşağıdaki duaları okurum..ağzını kapatıp buzdolabında bekletirim..başı ağrıyan veya nazar olduğunu düşünen olunca bu sudan içer..

Hepinize tavsiye ederim..su azaldıkça üzerine eklemek mümkün ama en güzeli biter bitmez yenisini hazırlamaktır.


Nazar duaları şunlardır:

Bu dualara başlamadan okunucak kişinin ismine,falandan olma filanın üstündeki sıkıntı ve nazarın defi için diye niyet edin,bu duaları okuyun ve 3 ayetel kürsi,3 felak,3 nas suresi okuyun,ayrıca bunları okuduktan sonra bu duayı da okurum:Allahümme bârik fîhî ve lâ tedurruhu

Rabbim kem gözden hepimizi korusun nazardan yıkılan yuvalar devrilen insanlar vardır..


Rica:

Son olarak da dostlarım bu sabah yayınlamış olduğum Meryem süresini okuyacaklar lazım bana-2

postuma beklediğim ilgiyi sizden ne yazık ki bulamadım ve bu gün okunması gereken Meryem süresi okurunu belirlemiş değiliz ne yazık ki..

Mailime ve Facebook'uma dua istediğinize dair mesajlar geliyor dostlarım ben hiç birini ihmal etmek göz ardı etmek istemiyorum sizden de aynı inceliği beklemekle hata mı ediyorum bilmiyorum,üzgünüm ..

Bu gün okunması gereken Meryem süresini kendim okuyacağım ve yarından sonra ilgi olmadığı takdirde üzülerek söylüyorum ki bunu bir şekilde tamamlamak mümkün olmayacak..

Son bir kez daha duyurmak istedim hani olur da sabah kaçırmış olanlar olabilir okurlar diye yani son ümit gibi bir şey..


..

No comments:

Post a Comment