Friday, August 10, 2012

Bir varmis bir yokmus:)

Bir varim buralarda birde kacip gidiyorum, yazmiyorum... Ama yorum birakmasamda hepinizi takip etmektende geri kalmiyorumm...Bu postu telefondan yapiyorum, umarim basarili bir post olur:) bu instagram ve twitter cıktı çıkali hepimiz bloglari bosladik aslinda.. Ozaman biraz ig fotolariyla devam edelim bu postunuza..












eskilerden bir kare, kahve saç nasıl olmus?:)









Canım'ın doğumgününden...





geçen akşam iftarımızdan..





güzel baharcımla....








 canım'ın doğumgünü pastası...





Doğumgünündeki masamız..





okulda yaptığımız eğlenceli kahvaltılardan..





Ramazanın başından bir kare:)


Artık post yapma isteğime karşı koyamadım ve yüzlerimizede kalpleri telefondan koyamadım, baktım böyle daha iyi oldu..İlk kalpsiz postumu yaptım:=)

No comments:

Post a Comment