Friday, September 14, 2012

Grouplove - Colours

6 yasında falanım. Hayalet avcılarının cizgi filmini izledik. O bolumde hayaletler gece yarısını gectikten sonra cocukların dolaplarından cıkıyordu. Etkilenmisim ki uyuyamıyordum bir türlü, dolaplara bakıp duruyordum. Abimi uyandırdım. O da büyük bir abi olarak bana uyumamı, beni korumak icin uyanık kalacagını soyledi. Uyudum hic korkmadan.

Büyüdük, ne zaman gece korksam abimin yanına gittim geceleri.

...

Abim esyalarını toplamaya baslayana kadar algılayamadım evden gidecegi gercegini.

Biraz icim buruk.Yalnız kalacagım evde. Universitedeyken 4 sene yurtta kaldım sonra Amerika'ya gittim. Ben yokken evin cok sessiz oldugunu soylemisti. Simdi o sessizligi ben hissedecegim. Yan odamda olduk olmadık saatlerde gitar calmayacak, kendi odamda calan muzigi duyamayacagım kadar yuksek sesle muzik dinlemeyecek.


















Abimi anlatmak icin bir sarkı secemem sanırım. Cunku hemen hemen her sarkıyı abimden dinlemis, ona sormusumdur. Ama yine de bir sarkı soylemek gerekirse o da Scorpions - Wind of Change olur.






Gecen pazar bir programda Ronaldo'nun gollerini izlerken bir sarkı kesfetmis onu dinletti bana. Sarkı da sozleri de cok guzel.






 "It's the colors you have. No need to be sad."



























Dunyanın en mutlu insanı olur umarım.

No comments:

Post a Comment