Tuesday, July 10, 2012

Yaz Çorbası İsteyen?



 Bu yaz sıcakları ve ateşli hastalık bende   cok yüksek hararet yaptı. Ne soğuk su yatıştırdı beni ne de içecekler. Kendimi bazen karpuz yemeye verdim ama alternatif bir tarif daha buldum. Biraz olsun hem doyurdu hem de ferahlattı. Yaz sıcakları için paylaşayım dedim.  Tencere.tv de buldum bu tarifi, benim gibi mutfak özürlüler için kolay video tarifi de var sevgiler....






Malzemeler:

200 gram light yoğurt

1 yemek kaşığı nohut

1 yemek kaşığı buğday

3 adet salatalık

3-4 parça buz

1 tatlı kaşığı keten tohumu

1-2 diş sarımsak

Dereotu

Tuz


Hazırlanışı:

Nohut ve buğday haşlanır. Salatalıklar küp küp doğranır, sarımsaklar dövülür ve tüm malzemeler 1-2 su bardağı soğuk su ile karıştırılır. Baharat,buz ve keten tohumu eklenip servis edilir.Ben dereotu, nane ve sumak da ekledim ek olarak. Gayet de lezzetli oldu, afyet olsun...




No comments:

Post a Comment